1.1 Taška ( taška není batoh!)
LS 2025
Dle definice z akademického slovníku „taška“, schránka zpravidla s držadlem, na nošení menších předmětů.: síťová t., kožená t., kabela, brašna.
Výše zmíněná typologická definice pojmu „TAŠKA“ je jediným limitem, který vás u daného úkolu vedle funkce a praktičnosti omezuje – či spíše vymezuje.
Materiál můžete použít libovolný. Jestli to tedy bude recyklát, kůže, plast, kov, látka, papír, je úplně otevřené.
Technologie je rovněž libovolná. Zde budeme pouze klást důraz na logiku - spojení pojmů výroby-technologie, série – počet kusů, účelu – materiálová adekvátnost.
Očekáváme, kreativní přístup, ochotu experimentovat , hledat nová řešení - inovovat, spojování/rozpojování spojitelného/nespojitelného. Kontext, nové souvislosti.
Příklad: nákupní taška, t. na králíka, t. na nářadí, t. na spec. potřeby, t. na notebook, etc.
1.2 Logo - (pod úkol k tašce)
LS 2025
Grafický návrh loga a malého firemního manuálu vztahující se k výše zmíněnému produktu – tašce. Brending – podpora vizuální komunikace značky – produktu ve vztahu výrobce / klient.
Výstup: portfolio, produkt zpracovaný v materiálu v měřítku 1:1, výkresová dokumentace, (plakát B1?)