Ateliéry

Ateliér Šulc

A

Semestrální zadání LS 2025.

LS 2025

1)    Klika - kování na dveře.

 

Navrhněte design dveřního kování vstupních nebo interiérových dveří. Klika je první věc, se kterou se setkám při vstupu do domu, bytu či pokoje. Zadání v sobě spojuje všechny nároky kladené na designéra při vývoji nového produktu: inovace, estetická a formální kritéria, porozumění výrobní technologii, kvalitní ergonomie a uživatelský komfort.

 

Některé části úkolu budou řešeny v teamech, kde si ověříte schopnost v teamu pracovat, rozvíjet teamovou dynamiku a ducha. Nicméně finální výstup zpracuje každý sám za sebe.

 

 

-        Finální výstup:

-        2. ročník : Kování / klika.

-        4. ročník : Kování / klika / koule.

-        důkladná rešerše a analýza

-        skici, pracovní modely

-        3D vizualizace

-        finální model

-        plakát B1 a průvodní portfolio

 

2)     Krátká úloha.

Ready Made.

Rozebrání nějakého předmětu na části a jeho případného složení (nebo použití takto vzniklých částí) do něčeho jiného, čímž vznikne nová dosud neznámá věc. Budeme si hrát s významy a posunem funkce předmětů.

 

Všichni studenti zpracují obě zadání.

Za obsah této stránky zodpovídá: doc. MgA. René Šulc