Výzkum se zaměřuje na identifikaci kritických bodů v cyklistické infrastruktuře pomocí analýzy velkých dat, což je klíčové pro udržitelné městské plánování. Využitím dat z aplikací jako Strava a Cyclers a jejich porovnáním s údaji o dopravních nehodách Policie ČR a existující ochrannou infrastrukturou pro cyklisty. Výzkum odhaluje místa s nejvyšším počtem nehod. Tento výzkum má za cíl navázat na SGS OHK1 - 054/22. Zde se podařilo nalézt metodu jak ověřit, která místa jsou v Praze nejvíce nehodová v hlavních dopravních cyklistickcých tocích městem. Kritické místo však bylo určeno na základě veškeré nehodovosti. Cílem tohoto projektu je zanalyzovat data o nehodách pouze cyklistů, aby byla místa v Praze na základě tohoho šetření prioritizována. Následně dojde k dokumentaci míst a indentifikaci klíčových aspektů, díky kterým je toto místo špatně prostupné, neinkluzivní a neodpovídá urbanistickcým standardům města v době klimatické krize. Výzkum bude předán na Magistrát Hl.města Prahy za účelem naplnění městského Klimaplánu a bude prezentován v na dopravních a urbanistických konferencích.
Druhotným cílem výzkumu je pak poukázání na zvýšení bezpečnost a atraktivity cyklistiky ve městech, což by mělo vést k vyššímu využívání kol jako dopravního prostředku a snížení emisí CO2. Výstup bude prezentován ve formě mapových podkladů, slovní priorititace a fotodokumentace - top 20 nejnebezpečnějších míst pro cyklodopravu v Praze.